FANDOM

Ex-entrenador del F.C. Barcelona durante parte del nuñismo. Muy apreciado por Enric Bañeres.

Su álter ego es el Golfista Comisionista.

Entrenador Edit

El període en què el llegendari profeta entrenà el Futbol Club Barcelona fou coronat per nombrosos èxits, guanyant 4 lligues i la primera Copa d'Europa del Barça, una Recopa d'Europa, una Copa i 3 Supercopes, a més d'institucionalitzar l'anomenat 'estil irrenunciable', injectar caràcter guanyador al barcelonisme, i donar a la pedrera l'estructura i cultura futbolística que obriria la porta als futurs èxits del Club. Massa èxits per al pecident, que, envejós, li va fer la vida impossible fins que el divorci es consumà i acabà amb la marxa de Johan del club.

Els nuñistes més rencorosos encara recorden l'eliminació amb el CSKA y la final d'Atenes. I recorden que el seu idolatrat i lamentable pecident, va acceptar al seu fill i a dos gendres a la plantilla. (Encara que el gendre ho fos un cop ja era a la plantilla)

Marionetas Edit

Cruijff era acusado durante el mandato de Laporta de dirigir por control remoto las acciones de Joan Laporta y Txiki Beguiristain. Durante este periodo el Club consiguió nada menos que 12 titulos en 7 años.

President d'HonorEdit

Johan Cruijff va ser nomenat President d'Honor del Club l'any 2010, el primer que va fer Sandro Rosell en arribar a la presidència del club de la mà del nuñisme i del grup de comuncicació del comte de Godó fou anunciar que retiraria el títol honorífic a la principal llegenda viva del barcelonisme, en una mostra del seu tarannà gens sectari i la seva voluntat d'unir el barcelonisme, davant aquesta situació, el mateix Johan va renunciar al títol.

Els defensors del llegat, contribució i referencialitat de Johan Cruyff i estil de joc que ha portat al Barça són coneguts com a Cruyfistes.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori