FANDOM

Ex entrenador, entre d'altres equips, del Mataró. Mundialment famós per les seves ponderades respostes i pels seus mesurats discursos. Especialment recordat és el seu famós speech de Nadal, també conegut com el "me-la-tallo-i-em-faig-monja":

Senyors de la federació catalana, se m'ha cansat, m'he cansat, d'aguantar i no dir res! No m'han expulsat mai, i avui m'he fet expulsar. M'he volgut donar el gust de Nadal i poguer estar, expulsat. Per un senyor que no ha tingut dret a arbitrar aquest partit! Esta clar? I ho diu el Jaume Creixell! I dilluns... I diumenge no vindre a buscar la medalla! Per que no la vull!!! Per que puc anar amb la cara molt alta, i allà em faria vergonya venir a buscar la medalla. I ara, perjudiqueu-me tots els partits que volgueu, me la porta fluixa!!! [...] 38 anys aguantant! 31 anys defenent als arbits. I jo, uns nanos que estan amb grip, que entrenen ahir a les 8 de la nit, que venen aquí, que corrien que no poden més, i que ens tinguin de fotre un partit aixins! Suposo que hi haurà un informador aquí, i si no tinc raó me la tallo i em faig monja! Bon Nadal a tothom!
thumb|300px|right

Creixell al YOYA Edit

Gràcies al seu carisma i a la força dels seus discursos, Creixell ha donat nom al premi més desitjat per tots els yoyeros, el Creixell Award of the Day, que premia les millors intervencions dels comentaristes del bloc. És el màxim guardó individual yoyista, i el somni de tots els principiants.

Enllaços Edit

[1]Entrada del Jaume Creixell a la frikipedia
[2]Bucovina vs Jaume Creixell
[3] Vídeos diversos del Creixell

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori